dinsdag 29 maart 2016

Demo nr. 28 Veel Geluk.


Hoi  meiden,

Voor vandaag een rozenkaartje....
Zoo mooi, de Marianne Design Build a Rose mal...
De takjes erachter zijn de Creative Expr. Laurel Leaves.
De mal bovenaan en links en rechts van de roos is de Creative Expr. Milford Adornment.
En aan de buitenkanten links en rechts zit de Creative Expr.Charming Lace.
De tekst Veel Geluk en de vlinders zijn van Crealies.
***

Als je op DEZE LINK  klikt, kom je meteen bij deze kaart in de webwinkel van Doe@ding terecht , daarbij staan de gebruikte artikelen direkt vermeld onder de kaart, zodat je ze meteen kunt bestellen, mocht je dat willen.

***
De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.
groetjes, 
Elly



3 opmerkingen:

  1. Mooi z'n boeketje aan het begin van deze korte week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige creaties maak jij zeg,je bent echt een kunstenares!!!!En wat makkelijk dat je meteen de linken erbij zet van de spulletjes die je hebt gebruikt,ik heb al flink geshopt vanmorgen.Ik heb jou link op mijn blog neergezet zodat ik mooi meteen zie wanneer je iets nieuws post,want hier kom ik zeker vaker een kijkje nemen.
    Groetjes en fijne dag
    Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer super mooi!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.