vrijdag 6 november 2015

Veel sterkte...

Hoi meiden, 

Een sterkte kaartje.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Een bloem van Crealies, met daaronder blaadjes van MFT Wild Greenery en van MFT Royal Leaves. Het ornament daarboven is de Creative Expressions Ara (hier dus als los ornament gebruikt, en HIER als randstans) Daaronder een vierkant wat ik vond in m'n stansjesbak en waarvan ik echt geen idee heb van welke  stansmal ie is....en ja....ik heb heus wel gezocht tussen m'n mallenvoorraadje haha
De tekst is een combinatie van twee Crealies tekststansen ( Veel geluk en Sterkte). De vlinders zijn ook van Crealies en de buxus is van Precious Marieke. De borderrand heb ik gemaakt met de Martha Stewart randpons Floral Lace. De libelles zijn van een ponsje van de Action.

***
De witte links in deze blogpost verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.

groetjes,
Elly


2 opmerkingen:

  1. Heey Elly,

    het is een prachtige kaart geworden. Mooie kleurencombinatie en leuke mix van stansjes.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.