maandag 28 september 2015

"Schilderijtje"


Hoi meiden, 

Hier dan weer 1 van mijn kaartjes die ik had meegenomen naar de demodagen van Doe@ding het afgelopen weekend. Het was weer een super geslaagd weekend. We hebben allemaal weer genoten van de gezellige drukte en alle gezellige bezoekers. Hopelijk mogen we jullie de volgende demodagen weer allemaal begroeten! 

Nog even een foto van mijn tafel , gemaakt en opgestuurd naar me door trouwe bezoekster Anja Hammerdorp. Thanks Anja!!!


***
Dit was zo'n leuk kaartje om te maken, ben helemaal verliefd op het dorpje van Leane Creatief én op de dikke eik van Marianne, én op de MFT streetlights én op de Leane hertjes én op ......ach op welke nieuwe mallen niet... Je hebt een mallentic of je hebt t niet haha
***
Normaal gesproken vermeld ik hier op mijn blog alle gebruikte artikelen met een link naar de webwinkel van Doe@ding. Deze keer maken we het nog gemakkelijker voor jullie.... als je op onderstaande link klikt , kom je uit bij dit kaartje op de webwinkel en daaronder staan dan meteen de gebruikte artikelen die je, als je dat zou willen, meteen kunt aanklikken om te bestellen. Nou...hoeveel gemakkelijker kunnen we het jullie nog maken? hahaha.

Klik HIER voor de gebruikte artikelen.

3 opmerkingen:

  1. Schitterend!!! Vond ze zo mooi om te zien, prachtige kleuren, echte kunstwerken!!!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit dorpje. Al je demokaarten waren, zoals gewoonlijk, heel mooi om te zien!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.