maandag 13 juli 2015

Gefeliciteerd

Hoi meiden, 

Ben ik eindelijk weer eens met een kaartje....
Zaterdagmiddag onverwacht, na lange tijd weer eens bij Doe@ding geweest, en natuurlijk kon ik het niet laten om weer eens een en ander te kopen :-) Er zijn weer een hoop leuke nieuwe spulletjes te koop, dus ik kon mijn hart weer ophalen :-). Hier mijn "buit" haha...leuk, leuk, leuk :

Dus ben ik gisteren lekker weer eens aan de slag gegaan en daar is dit kaartje uitgekomen. 
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de basis maar weer eens een Martha Stewart pons set Flourish Lace....die blijven toch mooi en het is eigenlijk zonde om niet meer te gebruiken... Daarin het Basic Oval van Marianne Design. Een bjoetie vind ik....ff sparen maar weer haha, zodat ik de andere 3 sets ook nog aan kan schaffen :-).
Dan op het ovaal een deel van de Leabilities Frame Roses ... ik heb het frame eraf geknipt zodat alleen de tak overbleef ( zo kun je dus verschillende kanten uit met deze stans).
De tekst Gefeliciteerd is ook een nieuwe... van Crealies, ze zijn superrr....ze zijn mooi van maat, kosten haast niks en stansen als een tierelier haha en zijn ook nog mee te buigen in de vorm van je gebruikte label (hier heb ik een oudje van JoyCrafts gebruikt).
Het glas is ook van JoyCrafts, Cocktails 1. 
Het strikje is van de nieuwe Sizzix pons Bow Punch. 
De vlinders zijn van Memorybox Leavenworth Trio. 

Groetjes, 
Elly 




2 opmerkingen:

  1. hij is weer prachtig Elly!
    wat een schat van een kleinzoontje heb je, lekker genieten!
    LIEFS ANNEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello dear Elly,
    your new card is a dream, too. I can say only: wonderful!

    All the best, Reni

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.