zondag 17 mei 2015

1000-ste blogpost.


Hoi meiden,

Een mijlpaal vandaag....ik zag dat dit mijn 1000-ste post is hier op mijn blog. Hopelijk mogen er nog velen volgen! :-). Ik heb eens even terug zitten kijken....leuk om te zien hoe er toch wel verandering en verbetering in mijn kaartjes is gekomen haha. Dit was het allereerste kaartje wat ik plaatste hier op mijn blog :

Maar goed....nu maar weer verder met het heden :-).......

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Voor de randen, de Martha Stewart Pons Vintage Lace.
De opengewerkte mal in het midden is de Creative Expressions Toronto, de bloem daarin de Memorybox Lovely Aster , de klimop Trailing Ivy van Creative Expressions en takje Curvy Leaves van Elisabeth Crafts. De kleine bloemen zijn van oude Pipoos ponsjes.
Gekleurd met Pan Pastel.
In het bloemenhart heb ik parelkraaltjes gelijmd, maar dat bleek geen goed idee, want de ontvangster van de kaart vond de kraaltjes los in de envelop :-( , dus dat doen we maar niet meer haha.

groetjes, 
Elly



13 opmerkingen:

  1. Good morning Elly, A great looking card today,and congratulations with your 1000 blog! Missed your card yesterday, also a beauty! Take care Jane B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mijlpaal!
    Een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Super die bloem. Trouwens je eerste kaart vind ik ook nog steeds mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, beautiful, and wonderful colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mijlpaal Elly, van harte gefeliciteerd met je 1000-ste post. Het is een beauty maar je eerste kaart mag er ook zijn hoor ;)
    Ik weet niet waar je de kraaltjes mee gelijmd had maar ik heb toch wel goede ervaringen met tacky glue..? Het staat wel mooi vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Miranda!!! Nou...ik had ze dus met tacky glue gelijmd...maar helaas... :-)

      Verwijderen
  5. Wij raken niet uigekeken op jou mooie creaties. Op naar de 2000!
    Hartelijk gefeliciteerd hoor! Dat je er nog vele mag maken!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, 1000 blogposten, van harte! En ook je allereerste kaartje mag er zijn, al denk ik dat je steeds meer je eigen herkenbare stijl hebt ontwikkeld.
    We hopen nog lang van je mooie creaties te kunnen genieten.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Elly van harte gefeliciteerd met je 1000ste spot, en ik voel me vereerd dat ik daarvan de ontvanger mag zijn super leuk, staat op de kast te pronken, dank je nogmaals.
    Op naar de volgende spots hier want dat is en blijft elke keer weer genieten, dank je daarvoor.

    Liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations on 1000 posts. All beautiful creations I'm sure, judging by those I've seen. Thank you for sharing your talent with us. Here's to the next 1000. Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elly congratulations on your 1,000 post.
    You card is gorgeous, I love the colours and also your style!!
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh such a beautiful card Elly, too bad the recipient didn't see it at its best. Some crafters use a blob of Glossy Accents. Hey, nothing wrong with your first card, I really like it and would be proud to have produced it! Big congrats on reaching 1,000 posts - please keep going for 1,000s more. :-)

    Mary Mac

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelfs je eerste kaart was heel mooi, Elly....
    En zoals je zelf zegt, hoe meer je er maakt hoe mooier ze worden ! Een mens evolueert !
    Toch PROFICIAT !
    Liefs
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Looking back at your 1,00 post, Congratulations Elly!!!
    Oh I adore this card.
    We have a lot more crafty things to play with now.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.