donderdag 27 november 2014

Easelkaartje


Hoi meiden, 

Morgen mag ik weer gezellig demonstreren tijdens de koopavond bij Doe@ding ( demonstraties vanaf 1 uur- 8 uur), dus hier alvast nog maar één van de kaartjes die ik mee ga nemen.
Een easeltje maar weer, die blijven leuk om te maken.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de easelbasis de Spellbinders Labels 39 .
Aan de achterkant bovenaan heb ik de Spellbinders Fleur de Elegance geplakt, en aan de onderkant heb ik de Spellbinders Labels 42 Decorative Elements eronderuit laten komen. De bloemen zijn de Memorybox Blooming Poinsettia ( die natuurlijk ook als gewone bloem te gebruiken is, als je hem zoals ik hier heb gedaan een ander kleurtje geeft). Ik heb hem hier gecombineerd met de Memorybox Fresh Leaves. Het ovaal onderaan is gemaakt met de Crea-Nest-Lies XXL nr.9
De tekst Bedankt erin is van Nellie Snellen. De vlinders zijn van Joy!Crafts, de Libelle is van Elisabeth Crafts. Tot slot de "swirls" , die zijn van de Curled Ribbons van Memorybox.

groetjes, 
Elly

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.