maandag 8 oktober 2012

Babykaartjes met Papicolor Classic


Hoi  meiden,

Ik heb dit keer twee lieve geboorte kaartjes gemaakt (gisteren al geplaatst op het Creaties met Papierblog), één voor een jongetje en één voor een meisje. Hiervoor heb ik de schattige (liggende)  Papicolor Classic kaartjes met scheprand van 8,4 bij 13,2 cm., met bijbehorende envelopjes van 9 bij 14 cm. gebruikt.
Ik heb er allemaal Marianne Design stansjes op gebruikt en een frame van de Spellbinders Fancy Framed Tags Two. Om de stansjes uit te stansen heb ik gebruik gemaakt van het Papicolor Brilliant Sensations Kiezel karton. Ze zijn heel eenvoudig, maar door het "handgeschepte" randje vind ik ze toch wel erg leuk geworden.

Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden!

groetjes, Elly

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt geweldig schattig gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi elly
    wat heb je er een schatjes van gemaakt, heel erg sjiekdefreak:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaartjes Elly.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi El,
    Bedankt voor je felicitatie!
    Ja, afgelopen zondag was de dag. Zet dat nooit op m'n blogje maar ja, soms ontkom je er niet
    aan :)
    groetjes, Agnes

    De baby kaartjes zijn echt schattig maar je vorige kaart vind ik echt super mooi weer!


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.