woensdag 7 september 2011

Ferrero Rocher doosje





Van de week zag ik bij Kitty Franken dit leuke doosje. Vond het zo'n leuk idee dat ik besloot er ook één te maken. Dit is hem dus geworden, uiteraard weer met een eigen draai ;-). Ik heb linnenkarton bestempeld en geblend met Distress Aged Mahogany en Vitorian Velvet. Daarna een doosje van 8x8x4 cm ervan gemaakt. Uit de bovenkant heb ik labels sixteen gestanst en vervolgens heb ik nog een frame van diezelfde labels gestanst , wat ik daar omheen geplakt heb. Erachter heb ik een velletje gelatine geplakt. Vervolgens het doosje versierd met bloemen van Nellie Snellen ponzen, takjes van een Punch a Bunch pons, Die-namics swirls en vlinders van een Pipoos ponsje. 4 lekkere Ferrero's erin, en klaar is je giftbox(je) ;-)

groetjes, Elly

38 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaf weer Elly, wil je weten wanneer ik jarig ben :p

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow elly
    kan jij ook iets maken
    wat wij met z n alle niet mooi vinden
    hahaha hij is weer super
    en toevallig ben ik deze maand jarig
    en ik lust wel chocola

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elly, beautiful box. I admire the skill with which you use Distress Inks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer super gemaakt! over de inhoud ben ik ook zeeeer te spreken;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooww wat mooi zeg, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooooooooooooo dat is toch wel heel leuk om te krijgen en heeeeeeellekker hihihi.
    Wat een gaaf doosje Elly,superrrrrrrr!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hmmmm dat ziet er lekker uit ;)
    & het is natuurlijk weer een pracht creatie!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elly to jest wspaniałe pudełko. Na dodatek z moimi ulubionymi słodyczami. Świetnie zmieniłaś karton wizytówkowy...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, moest lachen om het berichtje van Gré, want ja je maakt aldoor weer iets prachtigs! Dit ook!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly,

    Dit doosje is- net zoals alle dingen die je maakt - weer helemaal super!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kan je en meerdere met jou toch altijd lekker met die inkt kledderen.haha
    Ik vind het resultaat toch zo leuk,maar durf me er zelf niet aan te wagen.
    Prachtig doosje dus weer.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend!! Kijk alleen maar en je weet waarom...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super weggevertje!! Echt gaaf!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elly,
    Dit doosje is PRACHTIG en de inhoud is LEKKER ☺☺☺. Kun je daar wel van af blijven?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pudełeczko jest śliczne i szalenie podoba mi się karteczka w poprzednim poście:))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi elly
    nou echt een pracht van een doosje en zonde om open te maken om te smullen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly

    Wat een schatje van een doos.
    En ook al verander je van kleur.
    Je blijft er toch altijd ELLY'S CARDCORNER stijl uit halen.
    En de inhoud is zeker gevaarlijk lekker.
    Helaas ben ik net Jarig geweest.
    Dus voor wie het ook mag zijn GENIET er lekker van.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi
    Oooh wat mooi echt geweldig
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend doosje, heel mooi bewerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mjummie wat een lekker uhh sorry prachtig doosje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit weer een juweeltje geworden Elly en wat een prachtige kleur.
    groetjes van jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi, gaaf en de inhoud vooral erg lekker!!!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super geweldig doosje, je kunt er natuurlijk van alles in stoppen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie chocolade doosje Elly!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi El,
    Wat een leuk idee. Die wil ik ook gaan maken. WAt heb je het papier leuk bewerkt. Je had gewoon kunnen zeggen dat het designpapier was dan had ik je ook geloofd. Echt mooi.
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi gemaakt weer! En zeker hoe je het cardstock bewerkt hebt!
    Echt leuk om weg te geven.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous and yummy too! Awesome box Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je dit mooi gemaakt Elly en wat er in zit heerlijk.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a awesome and superb work you done. Eye catching and spectacular work you done on its background and also selected colorful paper for it cover.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een super mooi doosje, prachtige kleur. Daar kun je mee aankomen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het lijkt wel of we het doosje allemaal mooi vinden alleen om de inhoud, maar al had je er wat mij betreft spruitjes in gestopt zelfs dan vindt ik hem nog prachtig. En dat zegt iemand die echt geen spruitjes lust.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig en heel elegant doosje, Elly! Zoals altijd prachtig versierd en het inhoud erg, erg lekker! :p
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I never kept chocolates in box, because it is always my favorite food. Thanks for remembering to pack some of the gifts on Christmas occasions for my friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Chocolate box is so creative and nice.I like to eat this chocolate.We can gift this type of chocolate box in this festival.

    Promosyon

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat prachtig! Kan ik dit ook laten bestellen bij u? Ik ga over een paar weken afscheid nemen van mijn stage. Ik wil heel graag wat bijzonders geven aan mijn collega's. Is het mogelijk om ongeveer 10 doosjes te laten bestellen bij u? En hoeveel gaat dit dan kosten als ik vragen mag? Ik hoor het graag van u. Bedankt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.