donderdag 20 januari 2011

Gisteren was mijn vriendin Gerda weer gezellig hier, om te kletsen en te freubelen. We hebben het weer harstikke gezellig gehad, en ja hoor....we hebben ook nog wat gemaakt.... 2 kaartjes zelfs.

Gerda had 2 mooie randponsen bij zich, die ik niet in mijn verzameling heb ( hoe is het mogelijk hihihi), dus hebben we die gebruikt. Hoe leuk passen die vogeltjes van MD bij die rand... ik vind het helemaal leuk;-)

|Hier schijnt heerlijk de zon, dus ik verlang al helemaal naar de lente, en jullie?
groetjes, Elly

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten... Elly,heel sjieke.
    En jij had die ponsen niet.... Ooohhh hiii ..je kan ook niet alles hebben he ;)

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Elly,Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,
    Ik wordt altijd zo hebberig van je kaarten. Zo mooi, ik wil ze ook maken!!! En ik wil ze hebben!!!! Maar ik wil.... is niet goed, dus leg ik me er maar bij neer dat ik ze bij jou kom bekijken en heel misschien waag ik zelf een keer een poging om ze te maken.
    Groet,
    Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes weer zeg! Super!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi El, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    Echt super mooi,en die vogeltjes zijn heel leuk zo op de rand.
    Had jij die ponsen niet??????????????? Dan heb je niet goed gezocht dat kan niet.(hahah).
    Doe@ding is tot 5 uur open hoor(lol)
    Heerlijk hé het zonnetje oo ik ben gewoon een ander mens .
    Groetjes en geniet van de deze dag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer schitterend mooi elly

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are both gorgeous! I love the soft colors on the cards you make. You inspire me!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hè, om zo een freubelvriendin te hebben. Hier komt ook regelmatig een vriendin en samen met mijn moeder worden hier ook heel veel freubelnamiddagjes georganiseerd, het is een zeer goed middel tegen verveling ;))
    Je kaartjes zijn zoals steeds bijzonder mooi!
    fijne dag vandaag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,
    Je kaarten zijn weer heel mooi en idd de vogeltjes passen heel goed bij het randje.
    Gezellig om freubelvriendinnen te hebben hè, anders zit je maar in je uppie en samen komt er meestal ook meer van de hand....

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan natuurlijk niet he dat jij die ponsen nog niet hebt , nu je ze gebruikt hebt gaat daar vast verandering in komen.........
    De kaarten zijn in ieder geval weer super Elly , ga zo door.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten weer, vooral die onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooie kaarten super
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig zijn deze stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn mooi, ze zijn gewoon prachtiggggggggggg!!!

    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wooow love your card, beautiful details
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Elly,
    Prachtige kaartjes!!
    Ik zie Gerda vanavond weer en misschien de kaartjes wel in het echt!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Obie są przepiękne:)) Elly - swoimi pracami czarujesz:))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.