zondag 20 september 2009

Merry Christmas

Deze keer heb ik eens een kaart met een open passepartout gemaakt van nestabilities labels 5. Hier achter heb ik tranparant sheet (mica) geplakt en daarop het magnoliameisje, en de tekstlabel. Op de achter-binnenkant van de kaart heb ik weer SEI papier gebruikt ( Annette's Creafarm)
De rand van de kaart met de scorpal geembost, en de ijskristallen erop gestempeld met catseye chalk creamy brown ( Annette's Creafarm) Ben benieuwd naar jullie mening....
groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Hey Elly ik wist niet dat jij ook kon inkleuren! LOL!Effe serieus,ik vind ze heel mooi!Zachte kleuren en die sneeuw langs de randen!Heel mooi gelukt!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt!!
    dat randje erom heen vind ik helemaal super!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zacht winterkaartje!! Leuk hoor! Heel wat anders dan we van je gewend zijn... :)

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is die in die pastelkleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly

    Wat heb je dat leuk gedaan zeg!!
    Complimenten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig geworden, Elly!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel gaaf Elly! Heel leuk gedaan met de nestabilities.. de kleuren zijn prachtig! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Elly, en wat leuk dat je een magnoliaatje hebt gebruikt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel iets anders dan we van je gewend zijn alhoewel het zijn wel weer hele zachte kleuren. Ik vind hem heel mooi!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige stijlvolle kaart.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.